torsdag den 23. januar 2014

Posters posters posters

Mmm, lækre plakater alle vegne! Jeg har allerede kastet min kærlighed på en del forskellige, bl.a. denne Inca Wolf med grå baggrund - den bliver vi nødt til at have hængende herhjemme!


Jeg er helt vild med Tarik Arnautovics inca billeder og det har virkelig været svært at vælge! Herhjemme er vi især vilde med Inca Phant, Inca Unicorn og Inca Wolf som valget altså faldt på.

Andre prints som jeg er meget fascineret af er Famille Summerbelles city maps. Kortene er lavet som paper cuts og trykkes derefter som plakater. Sikke et stykke arbejde! De har endda lavet en lille video af hvordan deres nyeste San Francisco paper cut blev lavet. Den kan ses her.

Til lille T's værelse er det næsten umuligt at vælge mellem lækkerierne! Overvejer at købe dem alle og skifte mellem dem ;-) Indtil videre prøver jeg at overbevise mig selv om, at nogen af dem sagtens kan hænge andre steder end i børneværelset. Suk, hvis vi dog bare havde flere vægge! Her et lille udsnit af favoritterne:

"Moon - Für Neil" af Martin Krusche. Ville være skøn med en lys træramme til.




Kaninen er en del af serien Faunascapes af What We Do og kan købes her hos Just Spotted. Jeg kan ikke sige det tydeligt nok: JEG ER VILD MED DEN!! Faktisk med alle fire dyr i serien; vaskebjørnen, kaninen, ræven og uglen. Hele serien kan købes med rabat og jeg indrømmer blankt at det frister!! Det er bare lige det der med at have brug for flere vægge, suk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar